Onderweg (lang!) - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Fam. Pelt - WaarBenJij.nu Onderweg (lang!) - Reisverslag uit Santpoort-Noord, Nederland van Fam. Pelt - WaarBenJij.nu

Onderweg (lang!)

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Fam.

27 April 2015 | Nederland, Santpoort-Noord

Vlucht Amsterdam -Abu Dhabi ging vlg plan. De meegenomen emiraten-muntjes waren niet allemaal bruikbaar, niet genoeg voor een kop koffie. Maar de vervolgvlucht naar Bangkok ging op tyd. Ik heb uren geslapen, kids hebben veel films gezien. In Bangkok kwam de vochtige warme lucht ons als een deken omarmen: even wennen. Zoals gebruikelijk is de douane en visum een trage procedure, maar Koning Aap stond ons op te wachten, dat is zo prettig! Met 3 families in 2 busjes in een uurtje naar hotel Nouvo city hotel, ff douche en naar restaurant om de hoek: canal view. Kids blij met burger en spaghetti, wij papayasalade en groene beef curry: lekker pittig. Toen storten de guppen in en zijn samen naar hotel, wij nog toe en koffie. Tijdverschil is wennen hoe daar mee om te gaan. X