7/5 - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Fam. Pelt - WaarBenJij.nu 7/5 - Reisverslag uit Ko Samet, Thailand van Fam. Pelt - WaarBenJij.nu

7/5

Door: Marjon

Blijf op de hoogte en volg Fam.

08 Mei 2015 | Thailand, Ko Samet

Gisteren de van 10-15u met speedboot op pad geweest. Bij 3-4 eilandjes gestopt en gesnorkeld. Mooie vissen en als er brood werd gestrooid ook erg veel! In de schaduw van de bomen op de strandjes geluncht met nasi en meloen-ananas. Het water is prachtig turquoise en redelijk helder. 's Avonds pizza gegeten, maar dat was zo moeilijk dat we met z'n 12en in 3u 6 pizza's kregen, jammer dat de kids al weg waren toen de laatste 3 kwamen. Erg gezellig gekletst, met bijna voeten in t water en een koel briesje. We hadden zo op de lounge banken kunnen slapen want afkoelen doet t slechts een klein beetje. Maar mugvrij in de airco was toch beter.

• 08 Mei 2015 - 21:29

A En O:

Heerlijk om een dag met een speedboot op stap te gaan, dat zorgt voor een beetje afkoeling. De snelheid van een pizza maken ligt een ons kikkerlandje dus een stuk hoger. Morgen alweer de laatste dag van de vakantie. Het vliegt voorbij. In ieder geval veel plezier. Groeten A en O